دشمن که ذاتش دشمنی است، توقعی از او نباید داشت...
دوستی که دشمن را دشمن نداند هم که تکلیفش مشخص است...البته مثل اینکه جدیدا توجیهات مخصوصی برای این طرز تفکر ! ابداع شده.
اما دوستی که به دشمن رای میدهد را چکار باید کرد؟
دیگر برجام را غم نیست... مرثیه ی نمایندگان شریف ملت و مجلسمان را بخوان...
قانونمند بودن حدّاققققل ترین توقعی است که از اعضای مجلس قانون گذار! می رود.
یکی به آنها بگوید قانونگذاری به معنی قانون را زمین گذاشتن! نیست.
جناب رئیس می شنوی ؟
فریاد عدالتخواهی مان را کجا میتوانیم سر دهیم؟
انتخاب ها...
ما را در سایت انتخاب ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 16:56